Tuesday, September 7, 2010

Kaddha Blog අඩවිය හා අත්වැල් බැඳ සිටින සියලු දෙනාගේම දැනගැනීම පිණිස

මට හිතුන හැම දෙනාටම පොඩ්ඩක් කතා කරන්න. විශේෂයෙන් මම Upload කරන Files Download කරගැනීම පිළිබඳ ඇති ගැටලු ගැන. කිහිප දෙනෙක්ම මට මේ පිළිබඳව දැනුම් දී තිබුණා.
වල්පල් දෙඩෙව්ව මැදැයි කාරණාවට බහිමු. හොදයි මුලින්ම කියන්න ඕනෙ මම Files Upload කලේ Media Fire කියන Free File Share කරන්න පුලුවන් Sever 1කකට. තේරෙන සිංහලෙන් කිව්වොත් මේ අයගේ Sever වල අවුල් තියෙනව. ඒක නිසා Upload කරන Files සමහර වෙලාවට Download කරන්න බැරි වෙනව. නිකන් දෙන දේවල්නෙ ඔහොම තමයි. මට ඉතින් මුදල් වියදම් කරල මේ වෙලාවෙ File Upload කරන්න Sever 1ක් ගන්න බෑ ඒක නිසා Free File Upload කරන්න පුලුවන් වෙනත් තැනක් ගැන හිතන්න වෙනවා. මම අද ඉඳන් RepidShare වලට File ටික Upload කරනව. මීට වඩා හොඳ Place 1ක් තියනවනම් දැනුම් දෙන්න. මොනව හරි Problems තියනවනම් ඒවත් කියන්න. එහෙනම් හැම දෙනාටම කඩ්ඩෙම පිහිටයි.෴

3 comments:

jayantha karunanayake said...

Thank you!Keep up with your great work!

Anonymous said...

thank you much your help for us
you had better file uploading in mediafire link .because its so easy download.
High Quality Ftp Download links & sakvithi vcd 3 link are not working.plz up date them.
susantha

Anonymous said...

thanx digatama karagena yanna yaluwa oyata me dewal walata godak pin

Post a Comment